Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Veronika Štanglová
Bc. Veronika Štanglová
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situation analysis of the selected retail chain
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací a hodnocením vlivů působících na obchodní řetězec Penny Market, konkrétně na zvolenou pobočku v Kamenici nad Lipou. Půjde o získání informací a práci s nimi. Podle sehnaných informací bude určena současná strategie společnosti a její efektivnost. V případě neefektivní strategie budou v další části práce, konkrétně v diskuzi výsledků, určeny návrhy a opatření …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the identification and evaluation of influences impacting the retail chain Penny Market, namely on its chosen subsidiary in Kamenice nad Lipou. It involves the collection of information and work with it, then the company´s current business strategy and its efficiency will be determined. In case of in effective strategy, the following part of the thesis will contain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/h7ota/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková