Politický marketing strany TOP 09 – Bc. Tomáš Kühnl
Bc. Tomáš Kühnl
Diplomová práce
Politický marketing strany TOP 09
Political Marketing of TOP 09 Party
Anotace:
Politický marketing je v poslední době ve společnosti stále frekventovanější pojem, a to zejména v souvislosti se dvěma novými subjekty, které se objevily na naší politické scéně – stranou TOP 09 a Věci veřejné. V laické i odborné veřejnosti je diskutováno, jak výrazný vliv má politický marketing na úspěch (nejen těchto) politických stran, a zda používání marketingových metod v politice je vůbec společensky …víceAbstract:
Political Marketing is lately more frequently used term in the society, especially in connection with two new subjects, which appeared on our political scene – TOP 09 and Věci Veřejné. In both the lay and the professional community are being discussed, how strong influence has political marketing on the success (not only those) political parties, and whether the use of marketing techniques in politics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bm29j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zájmové skupiny a jejich vliv na demokracii
Petr Vyplel -
Politické ideologie v moderní Evropě: 21. století v ČR - pravice nebo levice
Magdalena Audová -
Persuasive strategies in pre-election political discourse: A contrastive analysis of Donald Trump’s and Joe Biden’s speeches
Inga Gritsan -
Financing politics in democratic countries: A comparative analysis of funding for political parties and election campaigns in France, Germany, and the United Kingdom.
Maksim Karpovich -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
Nicolas Lucassen -
Ľudová strana Naše Slovensko
Alexandra Nemčovská -
Volební reforma v roce 2021 a její dopad na politický systém České republiky
Alžběta PREKOVÁ