Bc. Tomáš Kühnl

Diplomová práce

Politický marketing strany TOP 09

Political Marketing of TOP 09 Party
Anotace:
Politický marketing je v poslední době ve společnosti stále frekventovanější pojem, a to zejména v souvislosti se dvěma novými subjekty, které se objevily na naší politické scéně – stranou TOP 09 a Věci veřejné. V laické i odborné veřejnosti je diskutováno, jak výrazný vliv má politický marketing na úspěch (nejen těchto) politických stran, a zda používání marketingových metod v politice je vůbec společensky …více
Abstract:
Political Marketing is lately more frequently used term in the society, especially in connection with two new subjects, which appeared on our political scene – TOP 09 and Věci Veřejné. In both the lay and the professional community are being discussed, how strong influence has political marketing on the success (not only those) political parties, and whether the use of marketing techniques in politics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní