Logopedická prevence prostřednictvím hudebních činností ve vybraných mateřských školách – Bc. Veronika GAJDOVÁ
Bc. Veronika GAJDOVÁ
Diplomová práce
Logopedická prevence prostřednictvím hudebních činností ve vybraných mateřských školách
Logopedic prevention through music activities in selected kindergartens
Anotace:
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se problematikou primární logopedické prevence, kterou realizují uči-telky v mateřských školách prostřednictvím metody hudebních činností. Objasňuje komunikační a jazykové schopnosti dětí předškolního věku, možnosti logopedické péče a využití hudebních činností u primární logopedické prevence. Kvantitativní výzkumný design využívá metodu dotazníkového …víceAbstract:
The thesis has a theoretical-empirical character and deals with the issue of primary speech therapy prevention, which is implemented by teachers in kindergartens using the method of musical activities. It explains the communication and language abilities of preschool children, the possibilities of speech therapy and the use of musical activities in primary speech therapy. The quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Křížkovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAJDOVÁ, Veronika. \textit{Logopedická prevence prostřednictvím hudebních činností ve vybraných mateřských školách}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/nobp7c/.
Jak správně citovat práci
GAJDOVÁ, Veronika. Logopedická prevence prostřednictvím hudebních činností ve vybraných mateřských školách. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková -
Zápis dětí do 1. ročníku základní školy z pohledu učitelů mateřské školy
Renata Zapalačová
Název
Vložil
Vloženo
Práva