E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru – Kristýna ZEMANOVÁ
Kristýna ZEMANOVÁ
Bakalářská práce
E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru
E-mail campaign for an electrotechnical company producing frequency converters to control the speed of an electric motor
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá e-mailingem pro nejmenovanou elektrotechnickou firmu. Cílem práce je zjistit, zda opětovné zavedení pravidelného e-mailingu zvýší zájem příjemců o produkty firmy a které typy newsletterů jsou v technickém odvětví efektivnější variantou. Stanovených cílů bude dosaženo pomocí realizace e-mailové kampaně a následným testováním newsletterů A/B testovací metodou. Data získaná …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with e-mailing for an unnamed electrotechnical company. The aim of the thesis is to find out whether the re-introduction of regular e-mail will increase the interest of recipients about the products of the company and which types of newsletters are more effective in the technical sector. The set goals will be achieved by implementing an email campaign and then testing the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMANOVÁ, Kristýna. \textit{E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/nod8gk/.
Jak správně citovat práci
ZEMANOVÁ, Kristýna. E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková