Bc. Nadiya Yurkovska

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení

Analysis of marketing communication in selected gastronomic establishment
Anotácia:
Anotace Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení. Cílem práce je analyzovat současné formy využívané marketingové komunikaci, analyzovat její makro a mikroprostředí a na základě zjištěných slabých stránek společnosti navrhnout možná doporučení ke zlepšení stávající situace. V této práci jsou představeny prvky marketingu a popisy jednotlivých …viac
Abstract:
Anotacion The subject of this thesis is the analysis of marketing communications selected gastronomic equipment. The aim is to analyze current forms of marketing communication used to analyze the macro and micro and based on the weaknesses of the company may propose recommendations to improve the current situation. In this work are presented elements of marketing and descriptions of each marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedúci: PhDr. Jaroslav Holoubek, doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze