Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení – Bc. Nadiya Yurkovska
Bc. Nadiya Yurkovska
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Analysis of marketing communication in selected gastronomic establishment
Anotácia:
Anotace Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení. Cílem práce je analyzovat současné formy využívané marketingové komunikaci, analyzovat její makro a mikroprostředí a na základě zjištěných slabých stránek společnosti navrhnout možná doporučení ke zlepšení stávající situace. V této práci jsou představeny prvky marketingu a popisy jednotlivých …viacAbstract:
Anotacion The subject of this thesis is the analysis of marketing communications selected gastronomic equipment. The aim is to analyze current forms of marketing communication used to analyze the macro and micro and based on the weaknesses of the company may propose recommendations to improve the current situation. In this work are presented elements of marketing and descriptions of each marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14555/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Jaroslav Holoubek, doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YURKOVSKA, Nadiya. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/nor9wm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova