Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ – Veronika ŠMEHLÍKOVÁ
Veronika ŠMEHLÍKOVÁ
Master's thesis
Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ
School ripeness and school readiness of children to enter primary school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do základní školy z pohledu rodičů a učitelů mateřských a základních škol, což současně bylo zvoleno za výzkumný cíl. V teoretické části jsou vymezeny pojmy školní zralost a školní připravenost, uvedena je zde také charakteristika dítěte na konci předškolního období, pedagogická diagnostika, zápis do 1. třídy, dřívější …moreAbstract:
My diploma thesis focuses on school ripeness and school readiness of children to enter primary school from the view of parents and teachers of kindergartens and primary schools, which was also the research goal of this thesis. In theoretical part there are defined concepts of school ripeness and school readiness, there are also characteristics of kids at the end of pre-school period, pedagogical diagnostics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Simona Hendrychová, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠMEHLÍKOVÁ, Veronika. Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Specialization - Pedagogy / Pedagogy of Preschool Age
Theses on a related topic
-
Odklad školní docházky pohledem rodičů
Lucie Pokorná -
Diagnostika dítěte a její vliv na odklad školní docházky
Kateřina Kobosilová -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Odklad školní docházky u dětí s dyslalií
Hana Zaoralová -
Úspěšnost žáků primární školy v návaznosti na odklad školní docházky
Veronika OTÁHALOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v ČR a jeho možné příčiny
Petra Valtová -
Odklad školní docházky a činnosti učitelky mateřské školy
Petra SKOTNICOVÁ -
Odklad školní docházky u dětí na Opavsku
Aneta SLIVKOVÁ