Bc. Michaela Mádlová

Diplomová práce

Výchovné faktory (vlivy) marketingové komunikace

Marketing Communication Educational Factors
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku zhodnocení výchovných faktorů (vlivů) marketingové komunikace. Zaměřuje se zejména na vlivy médií a marketingové komunikace na utvá-ření životního stylu. V rámci této problematiky jsou ana-lyzovány příklady z praxe, respektive hledány společné znaky výchovného působení, a tedy pokus o východiska vhodná pro srovnání s výsledky dotazníkového průzkumu. Dále pak již zmíněné …více
Abstract:
This diploma thesis addresses the issue of educational evaluation factors (effects) of marketing communication. It focuses in particular on the effects of media and marketing communications for shaping a lifestyle. Within this issue are analysed examples from practice, searched for common features educational activities and an attempt of starting cartridge suitable for comparison with the results of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda, PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní