Etické problémy vlivu komunikace v souvislosti body image – Jan Eisenmann
Jan Eisenmann
Diplomová práce
Etické problémy vlivu komunikace v souvislosti body image
Ethical problems of the marketing communication in terms of body image
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku nedosažitelného ideálu krásy v reklamách a jeho možných negativních dopadů s ohledem na etický rozměr. Práce je zaměřena na mladé lidi, jakožto nejvíce ohroženou skupinu populace. V teoretické části shrnuji výzkumy na toto téma a popisuji některé odlišné přístupy k lidské kráse v reklamě. Doprovodný výzkum se zaměřuje na mladou skupinu respondentů a pomocí dotazníkového …víceAbstract:
The thesis is focused on an issue of attainable beauty ideal and its possible negative consequences mainly on adolescent audience. It also deals with the possible ethical questions that are related to the beauty ideal with the young audience. This narrow part of the poulation was selected because of the the fact, that they are the at the biggest risk. The theoretical part describes the related experiments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29932
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Štefan Toth
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29932
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
Markéta Rozmarová -
The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Karolína Otipková -
Towards a New Feminine Ideal: Sinful Beauties Mae West and Bessie Smith
Zuzana Lomjanská -
Towards a New Feminine Ideal: Sinful Beauties Mae West and Bessie Smith
Zuzana Lomjanská -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Vliv seznamovacích aplikací na body image gay a bisexuálních mužů
Tereza Olšáková -
Body image - představy a reality u studentů PF
Lucie MORAVCOVÁ