Jan Eisenmann

Diplomová práce

Etické problémy vlivu komunikace v souvislosti body image

Ethical problems of the marketing communication in terms of body image
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku nedosažitelného ideálu krásy v reklamách a jeho možných negativních dopadů s ohledem na etický rozměr. Práce je zaměřena na mladé lidi, jakožto nejvíce ohroženou skupinu populace. V teoretické části shrnuji výzkumy na toto téma a popisuji některé odlišné přístupy k lidské kráse v reklamě. Doprovodný výzkum se zaměřuje na mladou skupinu respondentů a pomocí dotazníkového …více
Abstract:
The thesis is focused on an issue of attainable beauty ideal and its possible negative consequences mainly on adolescent audience. It also deals with the possible ethical questions that are related to the beauty ideal with the young audience. This narrow part of the poulation was selected because of the the fact, that they are the at the biggest risk. The theoretical part describes the related experiments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Štefan Toth

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29932