Problémy motivace k profesi učitele hudby a hudební výchovy – Bc. Lucie Sochorová
Bc. Lucie Sochorová
Diplomová práce
Problémy motivace k profesi učitele hudby a hudební výchovy
Motivation problems to teaching music and music education
Anotace:
Diplomová práce se snaží postihnout moment motivace u učitelů hudby a hudební výchovy a následnou spokojenost či nespokojenost s výběrem tohoto povolání. Důvodem úvah o motivaci je na rozdíl od ostatních oborů systematická, dlouhodobá, soustavná a časově náročná příprava, která je ale pro výkon této profese nezbytná. První část práce je zaměřena na vymezení souvisejících pojmů z oblasti hudební výchovy …víceAbstract:
The aim of the thesis is to appreciate the point of motivation to teaching music and music education and satisfaction or dissatisfaction with this profession selection. Reason for contemplation about the point of motivation is in contrast to the others fields of knowledge because of systematically, longtime, methodical and time-consuming preparation, which is necessary. First part of this thesis deals …víceKlíčová slova
hudební pedagogika hudební výchova osobnost učitele motivace motiv kvalifikace učitelů normy učitelských činností rámcový vzdělávací program Keywords musical pedagogy musical education teacher´s personality motivation motive teacher´s abilities standards of teacher´s activities framework eductional programme
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l58ea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Bedřich Crha, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Zdeněk Marek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Hudební výchova
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Tvorba učebního materiálu do předmětu pedagogika a jeho hodnocení
Lenka HŐFEROVÁ -
„Motivace studentů a učitelů k profesi učitele hudby a hudební výchovy“
Pavel Šuranský -
Instrumentální činnosti žáků a učitelů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy v teorii a praxi
Karolina Hádková -
Postavení hudební výchovy v přípravě učitelů mateřských škol v České republice
Terezie Čertková -
Vztah dospělé populace k předmětu hudební výchova na ZŠ
František Hrazdíra