Bc. Eva Mlnaříková
Bachelor's thesis
Vodní pohybové pohádky
Motion fairy tales in water
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu vodních pohybových pohádek. Obsahuje teoretickou část, která popisuje ontogenetický vývoj dítěte předškolního věku, teorii plavání, hry a pohádky. V praktické části jsou nabyté poznatky využity formou pohybových pohádek uplatněných ve výuce plavání. Cílem práce je vytvořit inspirativní praktickou příručku pro instruktory plavání.Abstract:
The bachelor thesis devotes to the theme of motion fairy tales in water. It consists of theoretical part, which describes ontogenetical development of preeschool-aged children, theory of swimming, play and tales. In the practical part the acquired knowledges are used in the form of motion fairy tales appliable at swimming lessons. The aim of this thesis is to create an inspiring manual for swimming …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/o29eq/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D.
- Reader: Mgr. Daniela Jonášová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Pohybové hry zaměřené na rozvoj matematického myšlení u dětí předškolního věku Motoric games aimed at the development of mathematical thinking in pre-school age
Eva ODVÁRKOVÁ -
Hra a její význam při rozvoji osobnosti dítěte v předškolním věku
Kateřina SLABÁ -
Předškolní příprava jako významná součást vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí
Kateřina Kuchařová -
Faktory školního prostředí ovlivňující držení těla dětí předškolního věku v České republice a Velké Británii
Karolína Gálová -
Vliv školního prostředí na komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Kristýna Marková -
Příroda a životní prostředí v próze pro předškolní děti
Ester Dobiášová -
Rozvoj komunikační schopnosti dětí předškolního věku v prostředí mateřské školy
Ester Wernerová -
Analýza komunikační schopnosti dětí předškolního věku v prostředí dětského domova
Marie Jurenová