Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy – Jana Pelinková
Jana Pelinková
Master's thesis
Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy
Development of perception of teacher's authority within pupils on the first grade of chosen primary school
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice autority učitele a jejího vnímání žáky 1. stupně základní školy. Cílem diplomové práce je popsat rozdíly ve vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy a vyvodit doporučení pro učitele 1. stupně základní školy pro efektivní práci s vlastní autoritou ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of authority and its perception by primary school pupils. The aim of the thesis is to describe the differences in the perception of teacher's authority by pupils in chosen primary school and make recommendations for primary school teachers to work effectively with their own authority in the educational process. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2014
Accessible from:: 19. 6. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2014
- Supervisor: Mgr. Oto Dymokurský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PELINKOVÁ, Jana. \textit{Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/nq6ncy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pelinková, Jana. Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy . Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Současné vzdělávání a profese učitele střední školy
Jana Piňosová -
Profese sociálního pedagoga na základních a středních školách v Hradci Králové
David Bachtík -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ