Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy – Jana Pelinková
Jana Pelinková
Master's thesis
Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy
Development of perception of teacher's authority within pupils on the first grade of chosen primary school
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice autority učitele a jejího vnímání žáky 1. stupně základní školy. Cílem diplomové práce je popsat rozdíly ve vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy a vyvodit doporučení pro učitele 1. stupně základní školy pro efektivní práci s vlastní autoritou ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická …viacAbstract:
This thesis deals with the issue of authority and its perception by primary school pupils. The aim of the thesis is to describe the differences in the perception of teacher's authority by pupils in chosen primary school and make recommendations for primary school teachers to work effectively with their own authority in the educational process. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Zverejniť od: 19. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedúci: Mgr. Oto Dymokurský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PELINKOVÁ, Jana. \textit{Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/nq6ncy/.
Jak správně citovat práci
Pelinková, Jana. Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy . Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Současné vzdělávání a profese učitele střední školy
Jana Piňosová -
Profese sociálního pedagoga na základních a středních školách v Hradci Králové
David Bachtík -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ