Jana Pelinková

Master's thesis

Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy

Development of perception of teacher's authority within pupils on the first grade of chosen primary school
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice autority učitele a jejího vnímání žáky 1. stupně základní školy. Cílem diplomové práce je popsat rozdíly ve vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy a vyvodit doporučení pro učitele 1. stupně základní školy pro efektivní práci s vlastní autoritou ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická …viac
Abstract:
This thesis deals with the issue of authority and its perception by primary school pupils. The aim of the thesis is to describe the differences in the perception of teacher's authority by pupils in chosen primary school and make recommendations for primary school teachers to work effectively with their own authority in the educational process. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Zverejniť od: 19. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
  • Vedúci: Mgr. Oto Dymokurský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pelinková, Jana. Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy . Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Sciences, Humanities and Education

Master programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)