Dominika Martincová

Bachelor's thesis

Marketingový mix zvolené značky

Marketing Mix of a Selected Brand
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Marketingový mix zvolené značky se zabývá využíváním nástrojů marketingového mixu značkou Playbag. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vycházeno z odborné literatury a jsou popisovány jednotlivé prvky marketingového mixu obecně, dále je zde řešeno téma designu, brandu, brandbuildingu a nákupní chování. V praktické části je představena …more
Abstract:
This bachelor thesis, called Marketing mix of a selected brand, deals with the use of marketing mix tools by Playbag brand. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, specialized literature focusing on the marketing mix, design, brand, brand building and shopping behaviour is used. A Playbag brand is introduced in the practical part, together with individual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Martincová, Dominika. Marketingový mix zvolené značky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications