Bc. Michaela Majlingová
Diplomová práce
Financovanie MSP
The Financing of small and middle sized enterprises
Abstract:
Purpose of my thesis is the analysis of standard and alternative sources of financing of a small to medium size companies. It is divided into three separate chapters. In the first chapter I define small and medium size companies within Slovakia and European Union, goals and purposes of small and medium size companies and business subsidies offered. The second chapter analyzes the structure of business …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je analýza štandardných a alternatívnych zdrojov financovania v malých a stredných podnikoch. Diplomová práca je rozdelená do troch kapitol. V prvej časti definujeme malé a stredné podniky v rámci SR a EÚ, ciele a funkcie malých a stredných podnikov a podporu podnikania. Druhá časť rozoberá štruktúru finančných zdrojov podniku či už interných alebo externých, ktoré môže podnik …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bp6tp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. Ing. Elena Fetisovova, CSc.
- Oponent: Ing. Elena Hucová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík