Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií – Ing. Robert Almássy, DiS.
Ing. Robert Almássy, DiS.
Bachelor's thesis
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
An advertising development in the television from the point of investment into the media
Anotácia:
Bakalářská práce „Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií“ v úvodních částech analyzuje investice do reklamy a inzerce v ČR za období let 1999-2010 a to: v jednotlivých mediatypech (tisk, televize, rozhlas, internet, outdoor a kinoreklama), v českých televizích (veřejnoprávních a soukromých) a v jednotlivých kanálech veřejnoprávní televize (ČT1, ČT2, ČT4 a ČT24). Vycházím přitom z brutto …viacAbstract:
The bachelors diploma „An advertising development in the television from the point of investment into media„ provides an analysis of the advertisement in the Czech Republic focused on different mediatypes (print, television, radio, internet, outdoor and cinema advertising) and different public (CT1,CT2, CT4, CT24) and private television channels. I am looking into the matter from so called gross prices …viacKľúčové slová
Komunikace komunikační cíle masová komunikace marketingová komunikace cílová skupina propagace reklama reklamní investice sponzoring public relations motivace strategie plánování inzertní formát produkt product placement sledovanost výzkum trhu emoce. Communication communication target masscomunication marketing communication target group promotion advertising advertising investmens sponzorship motivation strategy planning advertising format product ratings research market emotions.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kpcb3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová