Martina Krahulíková

Diplomová práce

Reklama z pohledu etické regulace

Advertisement from the perspective of ethics regulation
Anotace:
Diplomová práce se převážně zabývá etickými pravidly reklamy. V obecné části práce je reklama a etika definována, je zde popsáno fungování etické regulace v ČR, její vztah k regulaci právní a dále etická úprava reklamy v dalších státech. Druhá část práce analyzuje počty stížností a reklamy projednávané AK RPR. Práci uzavírá shrnutí názorů spotřebitelů na reklamu obecně, na samoregulaci reklamy a jejich …více
Abstract:
This diploma thesis mainly deals with the ethical rules of advertisement. In the general part, the thesis contains the definiton of advertisement and ethics, description of self-regulation in the Czech Republic, relationship between ethical and legal regulation and also self-regulation in other states. The second part analyses the number of complaints and ads discussed by Arbitration Committee. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Martin Boháček
  • Oponent: Jan Vavrečka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40594