Reklama z pohledu etické regulace – Martina Krahulíková
Martina Krahulíková
Diplomová práce
Reklama z pohledu etické regulace
Advertisement from the perspective of ethics regulation
Anotace:
Diplomová práce se převážně zabývá etickými pravidly reklamy. V obecné části práce je reklama a etika definována, je zde popsáno fungování etické regulace v ČR, její vztah k regulaci právní a dále etická úprava reklamy v dalších státech. Druhá část práce analyzuje počty stížností a reklamy projednávané AK RPR. Práci uzavírá shrnutí názorů spotřebitelů na reklamu obecně, na samoregulaci reklamy a jejich …víceAbstract:
This diploma thesis mainly deals with the ethical rules of advertisement. In the general part, the thesis contains the definiton of advertisement and ethics, description of self-regulation in the Czech Republic, relationship between ethical and legal regulation and also self-regulation in other states. The second part analyses the number of complaints and ads discussed by Arbitration Committee. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Jan Vavrečka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40594
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro lidská práva OSN a iniciativy v oblasti “nových lidských práv”
Kristina Horňáčková -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný