Klára Latináková

Bachelor's thesis

Nativní reklama na sociálních sítích

Native advertising on social networks
Abstract:
LATINÁKOVÁ KLÁRA. Nativní reklama na sociálních sítích. Brno, 2019. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou srovnání nativní a bannerové reklamy na sociálních sítích. Za pomoci užití eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru bylo zkoumáno, jak uživatelé sociálních …more
Abstract:
LATINÁKOVÁ KLÁRA. Native advertising on social networks. Brno, 2019. Bachelor‘s thesis. Mendel University in Brno. Faculty of Bussiness and Economics. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. This bachelor’s thesis deals with the subject of comparing native and banner advertising on social networks. The thesis used eye-tracking technology and depth interviews to research how the users of social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta