Nativní reklama na sociálních sítích – Klára Latináková
Klára Latináková
Bachelor's thesis
Nativní reklama na sociálních sítích
Native advertising on social networks
Anotácia:
LATINÁKOVÁ KLÁRA. Nativní reklama na sociálních sítích. Brno, 2019. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou srovnání nativní a bannerové reklamy na sociálních sítích. Za pomoci užití eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru bylo zkoumáno, jak uživatelé sociálních …viacAbstract:
LATINÁKOVÁ KLÁRA. Native advertising on social networks. Brno, 2019. Bachelor‘s thesis. Mendel University in Brno. Faculty of Bussiness and Economics. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. This bachelor’s thesis deals with the subject of comparing native and banner advertising on social networks. The thesis used eye-tracking technology and depth interviews to research how the users of social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová