Vliv Covid-19 na rozhodování spotřebitelů o nákupu potravin online – Sabina ROTHOVÁ
Sabina ROTHOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv Covid-19 na rozhodování spotřebitelů o nákupu potravin online
The influence of Covid-19 on consumer decisions about buying food online
Anotácia:
OGS (online grocery store) neboli prodej potravin online se dostává čím dál tím víc do popředí a pandemie Covid-19 tomu ještě více napomohla. V mnoha studiích jsou zmiňovány různé spouštěče, které mohou osoby přesvědčit k využívání OGS a jedním z nich je právě jakékoliv onemocnění, které zapříčiní, že si osoba nemůže osobně zaopatřit nákup v kamenném obchodě. Cílem práce je tedy vyhodnotit, do jaké …viacAbstract:
OGS (online grocery store) is coming to the fore more and more and the Covid-19 pandemic has helped even more. In many studies, various triggers are mentioned that can convince people to use OGS and one of them is any disease that causes a person cannot make a purchase in a stone shop on their own. The aim of this thesis is to evaluate to what extent the situation associated with the Covid-19 pandemic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROTHOVÁ, Sabina. \textit{Vliv Covid-19 na rozhodování spotřebitelů o nákupu potravin online}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/nrafmi/.
Jak správně citovat práci
ROTHOVÁ, Sabina. Vliv Covid-19 na rozhodování spotřebitelů o nákupu potravin online. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Illias Zouad -
Vliv pandemie COVID-19 na online nákupy potravin
Kateřina Postavová -
Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
Veronika Filipová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová