Daniela Kotrbová

Master's thesis

Strategický marketing vybrané lezecké stěny

Strategic marketing of the chosen climbing centre
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategickým marketingem lezecké stěny BigWall Vysočany a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů zákazníka a provozovatele. Cílem této diplomové práce je analýza zákaznické spokojenosti a zákaznické vnímání strategie tohoto centra. Tato práce je rozdělena do šesti částí: úvod, teoretická část, metodologická část, část věnující se představení lezeckého …more
Abstract:
This Diploma Thesis describes strategic marketing of climbing centre BigWall Vysočany and is focused on the analysis of customer's satisfaction and comparism customer's and shopkeeper's opinions. The goal of this Diploma Thesis is to analyse customer's satisfaction and perception of strategy of this climbing centre. This paper is divided into six parts: an introduction, a theoretical part, a methodological …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2016
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Marcela Rakovičová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48597

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management