Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství – Jakub Folauf
Jakub Folauf
Bachelor's thesis
Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství
Marketing communication strategy of the Mattoni brand for the sports partnerships
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je především zhodnocení a analýza stávající komunikační marketingové strategie společnosti Karlovarské minerální vody, a.s., a především značky Mattoni za využití literární rešerše a syntézy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, přičemž první část popisuje teoretická východiska. V této části jsou popsány základní marketingové pojmy a pojmy, které jsou podstatné pro …viacAbstract:
The main target of this bachelor thesis is evaluation and analysis of current marketing communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s. and especially the Mattoni brand with usage of literary research and synthesis. The thesis is divided into three main parts with first part describing theoretical basics. This part describes the basic marketing elements and elements, which are relevant to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOLAUF, Jakub. \textit{Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/nromsp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva