Materials for CLIL Geography Lessons at Secondary Schools – Bc. Kateřina Chmelařová
Bc. Kateřina Chmelařová
Master's thesis
Materials for CLIL Geography Lessons at Secondary Schools
Materials for CLIL Geography Lessons at Secondary Schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem obsahově a jazykově integrovaného vyučování (tzv. metodou CLIL) ve výuce zeměpisu na českých středních školách, přičemž se zaměřuje na související učební materiály. Nejprve je prezentován teoretický rámec tématu. Práce obecně představuje metodu CLIL a zasazuje ji do kontextu českého vzdělávání a výuky zeměpisu. Hlavní pozornost je však věnována učebním materiálům pro …moreAbstract:
The thesis deals with Content and Language Integrated Learning (CLIL) in geography lessons at Czech secondary schools and it focuses on the teaching materials for such lessons. The first part of the thesis presents the theoretical background to the topic. The CLIL methodology is generally introduced and put into the context of the Czech education and teaching of geography. In particular, however, the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tb8gp/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Linda Nepivodová
- Reader: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Geography and Cartography / Upper Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Srovnávací obsahová a jazyková analýza ruských a českých smluv o dílo
Jan Brichta -
Počátky pražského evangelického sboru a. v. očima jeho členů. Edice a analýza korespondence členů pražského evangelického sboru a. v. s Michalem Institorisem Mošovským
Markéta Slavíková -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Německé psané smlouvy a jejich zvláštnosti: Analýza obsahové výstavby a jazykových prostředků v německy psaných smlouvách z vybrané oblasti práva.
Matěj KLINKA -
Komparace motivů ženy, alkoholu a smrti v poezii a korespondenci Františka Gellnera
Sára ŠROUBKOVÁ -
Obsahově a jazykově integrované vyučování pro žáky mladšího školního věku.
Alžběta HOLANOVÁ -
Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Kateřina Koucká