Bc. Antonie Pukišová

Diplomová práce

Dopady klamavé reklamy

Effects of misleading advertising
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám klamavou reklamou a jejími dopady na zákazníka. Nejprve se věnuji marketingu a jednotlivým nástrojům komunikačního mixu. Dále se zabývám reklamou, jejími základními druhy, cíli, funkcemi a jejím uplatněním v psychologii. Věnuji se i etice v reklamě a její problematice, která je spojená se samotnou tvorbou a i následnou prezentací reklam. Zabývám se klamavou reklamou …více
Abstract:
This Diploma Thesis hereof deals with misleading advertising and its impact on a customer. First I pursue with marketing and the individual parts of communication mix. Additionally, I deal with advertisement, i.e. basic types of advertisement, targets, functions and its application in psychology. A part of this Thesis is also devoted to ethics in advertisement and problems relating to creation of advertisements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Petr Řeháček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní