Bc. Antonie Pukišová
Diplomová práce
Dopady klamavé reklamy
Effects of misleading advertising
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám klamavou reklamou a jejími dopady na zákazníka. Nejprve se věnuji marketingu a jednotlivým nástrojům komunikačního mixu. Dále se zabývám reklamou, jejími základními druhy, cíli, funkcemi a jejím uplatněním v psychologii. Věnuji se i etice v reklamě a její problematice, která je spojená se samotnou tvorbou a i následnou prezentací reklam. Zabývám se klamavou reklamou …víceAbstract:
This Diploma Thesis hereof deals with misleading advertising and its impact on a customer. First I pursue with marketing and the individual parts of communication mix. Additionally, I deal with advertisement, i.e. basic types of advertisement, targets, functions and its application in psychology. A part of this Thesis is also devoted to ethics in advertisement and problems relating to creation of advertisements …víceKlíčová slova
Dotazníkové šetření etika v reklamě klamavá reklama marketing marketingový mix nekalá soutěž psychologie reklamy regulace reklamy reklama. Questionnaire survey ethics in advertising misleading advertising marketing mix unfair competition advertising psychology advertising regulation advertising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nbjmi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Petr Řeháček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Advertising and Psychology
Karel Malec -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological and ethical Issues of child-focused advertising
Tamila Khodjaeva -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Porovnanie právnej úpravy klamlivej a porovnávacej reklamy v Českej republike a Nemecku
Erika Urdovičová -
Klamlivá reklama ako nekalosúťažné konanie
Barbora Zubaľová