Bc. Jennifer Chlebková
Master's thesis
Potenciál nové edice mapy USE-IT Zlín
The Potential of the New Edition of the USE-IT Zlín Map
Abstract:
Diplomová práce zkoumá potenciál nové edice mapy USE-IT Zlín a její roli v prostředí cestovního ruchu, jakožto komunikačního nástroje cestovního ruchu. Cílem práce je zmapovat současnou situaci v prostředí cestovního ruchu ve městě Zlín, zjistit zájmy sponzorů mapy a vyhodnotit, jak se tyto zájmy shodují s cíli mapy USE-IT Zlín. Marketingová komunikace mapy, jakožto produktu určeného primárně anglicky …moreAbstract:
The diploma thesis examines the potential of the new edition of the USE-IT Zlín map and its role in the tourism environment as a tourism communication tool. The aim of the work is to map the current situation in the tourism environment in the city of Zlín, to find out the interests of the sponsors of the map and to evaluate how these interests coincide with the goals of the USE-IT Zlín map. The marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chlebková, Jennifer. Potenciál nové edice mapy USE-IT Zlín. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová