Zvýšení propagace firmy Knoflíky Žirovnice a.s. – Bc. Veronika Adamcová
Bc. Veronika Adamcová
Master's thesis
Zvýšení propagace firmy Knoflíky Žirovnice a.s.
Increasing the promotion of Knoflíky Žirovnice a.s.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zvýšení propagace firmy Knoflíky Žirovnice a.s. Pro zaručení větší viditelnosti na trhu je navrženo několik kroků, které povedou k dosažení cíle diplomové práce: propagace pomocí nového produktu, nalezení nových a současných odběratelů, vytvoření direct mailu a realizace propagačního videa z výroby a o novince nového produktu. Práce se nejprve bude zabývat teoretickými …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is to increase the promotion of the company Knoflíky Žirovnice a.s. To guarantee greater visibility in the market, several steps are proposed that will lead to the goal of the thesis: promotion with a new product, finding new and current customers, creating direct mail and the implementation of a promotional video from production and new product news. The work will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Adamcová, Veronika. Zvýšení propagace firmy Knoflíky Žirovnice a.s.. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringMaster programme / field:
Industrial Engineering / Průmyslové inženýrství
Theses on a related topic
-
Panevropský osobní penzijní produkt
Katarína Kolbenhayerová -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Po stopách rodu Silva Tarouca. Volnočasový produkt.
Kalová Kalová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Les Six jako uměle vykonstruovaný produkt francouzského meziválečného nacionalismu?
Patrik Červák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights