Zvýšení propagace firmy Knoflíky Žirovnice a.s. – Bc. Veronika Adamcová
Bc. Veronika Adamcová
Diplomová práce
Zvýšení propagace firmy Knoflíky Žirovnice a.s.
Increasing the promotion of Knoflíky Žirovnice a.s.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zvýšení propagace firmy Knoflíky Žirovnice a.s. Pro zaručení větší viditelnosti na trhu je navrženo několik kroků, které povedou k dosažení cíle diplomové práce: propagace pomocí nového produktu, nalezení nových a současných odběratelů, vytvoření direct mailu a realizace propagačního videa z výroby a o novince nového produktu. Práce se nejprve bude zabývat teoretickými …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is to increase the promotion of the company Knoflíky Žirovnice a.s. To guarantee greater visibility in the market, several steps are proposed that will lead to the goal of the thesis: promotion with a new product, finding new and current customers, creating direct mail and the implementation of a promotional video from production and new product news. The work will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adamcová, Veronika. Zvýšení propagace firmy Knoflíky Žirovnice a.s.. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníMagisterský studijní program / obor:
Průmyslové inženýrství / Průmyslové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Panevropský osobní penzijní produkt
Katarína Kolbenhayerová -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Po stopách rodu Silva Tarouca. Volnočasový produkt.
Kalová Kalová -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Les Six jako uměle vykonstruovaný produkt francouzského meziválečného nacionalismu?
Patrik Červák
Název
Vložil
Vloženo
Práva