Kateřina Bezchlebová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Marketingová strategie vybrané společnosti

Anotácia:
Tato absolventská práce se zabývá analyzováním marketingové strategie společnosti Designfoods s.r.o. Teoretická část této práce se zaměřuje na teoretická východiska, které směřují ke správnému pochopení problematiky marketingové strategie firmy a jejího analyzování. V další části práce jsou dílčí analýzy marketingové strategie firmy. Součástí práce je také návrhová část, která by po implementaci měla …viac
Abstract:
This graduate thesis deals with analysing the marketing strategy of Designfoods s.r.o. company. The theoretical part of this thesis focuses on the theoretical starting points that lead to a correct understanding of the issue of the company's marketing strategy and its analysis. The next part of the thesis contains partial analyses of the company's marketing strategy. The thesis also includes a part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: http://theses.cz/id/nsiloc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty