Mariia Vladimirova

Bachelor's thesis

Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK

Proposal and the Evaluation of Effectiveness of the Marketing Campaign using Tools MC
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit účinnost marketingové kampaně s využitím různých nástrojů marketingové komunikace. Začíná přehledem vývoje marketingové kampaně a významem hodnocení její účinnosti. Jsou zde rozebrány teoretické základy týkající se nástrojů marketingové komunikace, jejich metodologie a postupy hodnocení. Praktická část zahrnuje analýzu konkrétní marketingové kampaně, rozbor jejích strategií …more
Abstract:
The thesis aims to evaluate the effectiveness of a marketing campaign utilizing various tools of marketing communication. It commences with an overview of marketing campaign development and the significance of assessing its efficacy. Theoretical foundations surrounding marketing communication tools, their methodologies, and evaluation procedures are discussed. The practical segment involves the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní