Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání - úroveň přírodovědné gramotnosti žáka – Martina FARKASOVÁ
Martina FARKASOVÁ
Bachelor's thesis
Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání - úroveň přírodovědné gramotnosti žáka
International investigations of education results - the level of scholar's natural scientific literacy
Anotácia:
Mezinárodní projekt PISA testuje žáky ve třech oblastech vzdělávání: matematická gramotnost, přírodovědná gramotnost, čtenářská gramotnost. TIMSS se zaměřuje více na vědomosti. Výzkum ROSE nesleduje vědomosti žáků, ale zkoumá jejich názory na přírodní vědy. V teoretické části předkládané bakalářské práce je uvedena charakteristika didaktických testů a přehled mezinárodních výzkumů, které sledují výsledky …viacAbstract:
PISA is an international project which tests students in three areas of education: mathematical, scientific and reader´s literacy. TIMSS is focused rather on attainments. The survey ROSE doesn´t assess attainments, but looks into the students opinions on science. In the theoretical part of this bachelor thesis a characteristics of didactic tests and of international surveys evaluating results of education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2010
Identifikátor:
80000
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. RNDr. Marta Klečková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FARKASOVÁ, Martina. Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání - úroveň přírodovědné gramotnosti žáka. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Chemistry / Chemie pro víceoborové studium - Biologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh aplikace reportingu o historických datech Národních srovnávacích zkoušek společnosti Scio
Lenka Papajanovská -
Teorie odpovědí na položku a její aplikace v oblasti Národních srovnávacích zkoušek
Lenka Fiřtová -
Regionální rozdíly ve výsledcích PISA testů v České republice
Romana Cagašová -
Role motivace v akademické resilienci českých žáků v matematickém testu PISA 2022: Srovnání analytických přístupů
Markéta Žáková -
PISA testování a novela školského zákona v perspektivě antropologie vzdělávání
Jiřina Holubová -
Héraklés ve spise Fiore d’Italia od Guidona da Pisa
Milan Novotný -
Sekundární analýza výsledků výzkumu PISA 2006
Klára Poláková -
Education as a Factor in the Human Capital Competitiveness – PISA Testing
Kateřina Vejvodová
Názov
Vložil
Vložené
Práva