Digitálna diplomacia prezidentky Slovenskej republiky Zuzany Čaputovej – Andrea Mišová
Andrea Mišová
Master's thesis
Digitálna diplomacia prezidentky Slovenskej republiky Zuzany Čaputovej
Digitálna diplomacia prezidentky Slovenskej republiky Zuzany Čaputovej
Abstract:
Práce se zabývá využitím digitální diplomacie prezidentkou Slovenské republiky Zuzanou Čaputovou. Hlavním cílem práce je na základě analýzy využívání sociálních médií a sítí prezidentkou Slovenské republiky Zuzanou Čaputovou a identifikace hlavního politického kanálu zjistit, zda využívá potenciál digitální diplomacie, a zda je tedy schopna nastavovat agendu a vytvářet oboustrannou komunikaci. Primárními …moreAbstract:
The thesis deals with the use of digital diplomacy by the President of the Slovak Republic Zuzana Čaputová. The main aim of the thesis is to determine whether she uses the potential of digital diplomacy, and thus whether she is able to set the agenda and create two-way communication, based on an analysis of the use of social media and networks by President Zuzana Čaputová and the identification of …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá využitím digitálnej diplomacie prezidentkou Slovenskej republiky Zuzanou Čaputovou. Hlavným cieľom práce je na základe analýzy využívaných sociálnych médií a sietí prezidentkou Zuzanou Čaputovou a určenia hlavného politického kanálu zistiť, či využíva potenciál digitálnej diplomacie, a teda či dokáže nastavovať agendu a vytvárať obojstrannú komunikáciu. K primárnym zdrojom …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88910
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: Jana Peterková
- Reader: Štěpánka Zemanová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88910
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní studia a diplomacie
Theses on a related topic
-
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
Digitálna diplomacia Spojených štátov amerických v moslimskom svete
Lucia Jarčušková -
Pro-life aktivismus jako hybatel změny? Agenda setting v české katolické církvi
Kateřina Vyhňáková -
Climate change and bottom-up pressure on agenda-setting
Yann Alexis Schafeitel -
Agenda setting: zkoumání vlivu médií na českou veřejnost
Lenka Jančarová -
Krize brněnské koalice: politická realita, nebo mediální fikce? Agenda setting v komunální politice
Alžběta Nečasová -
The Dealer's Choice: Agenda-setting dynamics in the Council of Ministers
Aafke Rosa Strating -
AGENDA-SETTING MÉDIÍ: STANOVUJÚ MÉDIÁ RELEVANTNOSŤ POLITICKÝCH ZOSKUPENÍ?
Martin Zeman