Jan Chochol

Master's thesis

Analýza a optimalizace online marketingové komunikace společnosti Joma Sport

Analysis and optimization of Joma Sport online marketing communication
Anotácia:
Diplomová práce si kladla za cíle zhodnotit současnou online marketingovou komunikaci společnosti Joma Sport a na základě výzkumu poskytnout doporučení pro její zlepšení. Nejprve byla provedena studie českého internetového prostředí a nákupního chování českých uživatelů na internetu. Intenzita využití internetu v České republice dlouhodobě roste a uživatelé skrze něj stále častěji nakupují. Zhodnocení …viac
Abstract:
This thesis analyzes Joma Sport‘s current online marketing communication and provides strategy recommendations based on its findings. Firstly, it studies the Czech online environment and customer behavior, with a primarily focus on shopping. The intensity of Internet usage in the Czech Republic is growing and Internet users tend to buy online more often. Consequently, the thesis evaluates online marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71982