Analýza a optimalizace online marketingové komunikace společnosti Joma Sport – Jan Chochol
Jan Chochol
Diplomová práce
Analýza a optimalizace online marketingové komunikace společnosti Joma Sport
Analysis and optimization of Joma Sport online marketing communication
Anotace:
Diplomová práce si kladla za cíle zhodnotit současnou online marketingovou komunikaci společnosti Joma Sport a na základě výzkumu poskytnout doporučení pro její zlepšení. Nejprve byla provedena studie českého internetového prostředí a nákupního chování českých uživatelů na internetu. Intenzita využití internetu v České republice dlouhodobě roste a uživatelé skrze něj stále častěji nakupují. Zhodnocení …víceAbstract:
This thesis analyzes Joma Sport‘s current online marketing communication and provides strategy recommendations based on its findings. Firstly, it studies the Czech online environment and customer behavior, with a primarily focus on shopping. The intensity of Internet usage in the Czech Republic is growing and Internet users tend to buy online more often. Consequently, the thesis evaluates online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71982
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Martin Beňo -
Eliminace ROPO efektu u PPC reklamy
Anna Bláhová -
The effect of the Covid-19 pandemic crisis on the Russian oil and gas sector
Seymur Babayev -
Effect of Fe2O3/Xanthan nanocomposites on wettability alteration under different reservoir conditions
Aban SHORSH BILAL