Manová Manová

Bachelor's thesis

Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Application of modern trends in marketing communication in a specific company
Abstract:
Cílem této práce je navržení vhodné marketingové komunikace společnosti Emdomus tak, aby došlo k jejímu zviditelnění na jejím specifickém trhu. Zároveň půjde o využití moderních marketingových trendů při generační obměně firmy ovšem za zachování jejího specifického know-how. Teoretická část práce shrnuje poznatky z publikací renomovaných autorů v oblasti marketingové komunikace, marketingové strategie …more
Abstract:
The goal of this work is to design of appropriate solution of marketing communication for the company Emdomus in a way that leads to its increased visibility in its specific market. At the same time it will take advantage of modern marketing trends, while keeping its specific know-how during the company‘s generational shift. The theoretical part of the thesis sums up the works of renowned authors in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Lena Malačka
  • Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická