Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Manová Manová
Manová Manová
Bachelor's thesis
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Application of modern trends in marketing communication in a specific company
Abstract:
Cílem této práce je navržení vhodné marketingové komunikace společnosti Emdomus tak, aby došlo k jejímu zviditelnění na jejím specifickém trhu. Zároveň půjde o využití moderních marketingových trendů při generační obměně firmy ovšem za zachování jejího specifického know-how. Teoretická část práce shrnuje poznatky z publikací renomovaných autorů v oblasti marketingové komunikace, marketingové strategie …moreAbstract:
The goal of this work is to design of appropriate solution of marketing communication for the company Emdomus in a way that leads to its increased visibility in its specific market. At the same time it will take advantage of modern marketing trends, while keeping its specific know-how during the company‘s generational shift. The theoretical part of the thesis sums up the works of renowned authors in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/s4ync/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Lena Malačka
- Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová