Specifika marketigu neziskové organizace – Bc. Eva Slobodníková
Bc. Eva Slobodníková
Bakalářská práce
Specifika marketigu neziskové organizace
The marketing specificities of a non-profit organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití marketingu v neziskových organizacích. Teoretická část práce seznamuje čtenáře se základními problémovými oblastmi – definuje neziskový sektor, pojem marketing a specifika využití marketingu ve veřejném sektoru a zabývá se tvorbou marketingové strategie neziskové organizace. Praktická část je věnována konkrétní neziskové organizaci – občanskému sdružení …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing usage in non-profit associations. The theoretical part of the thesis introduces the basic problem areas – defines the nonprofit sector, the marketing concept and the specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy of a nonprofit organization. The practical is devoted to a extensional nonprofit association - civil …víceKlíčová slova
marketing neziskové organizace ziskové organzace národní hospodářství služby marketingový plán marketingové nástroje analýza 4P 6P hmotný produkt nehmotný produkt komunikace PR reklama podpora prodeje komparace SWOT analýza plus-minus matice SWOT analýzy public relations kampaň cílové skupiny cíle organizace nástroje PR mediální kapaň mediální mix sponzoring fundraising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/oc4p5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Ing. Adam Šoukal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Analýza public relations studentské organizace AIESEC
Tomáš Verner -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková