Michaela HOLAKOVSKÁ

Bakalářská práce

Politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013

Political marketing with a focus on the presidential election in 2013
Anotace:
Anotace Tématem bakalářské práce je politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013, kde bude rozebrána otázka politického marketingu v prezidentské kampani. Budou zde detailně popsány jednotlivé části s definicemi politického marketingu a marketingového mixu, které zasahují do volebních kampaní. Dále budou představeni dva kandidáti prezidentské volby ve druhém kole Miloš Zeman a Karel …více
Abstract:
Abstract The theme of this bachelor's thesis is political marketing with a focus on the analysis of political marketing in the context of the presidential election in 2013. Individual components of political marketing and marketing mix that affect the election campaign, will be described in detail and defined. Two candidates who participated in the second round of the presidential election in 2013 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLAKOVSKÁ, Michaela. Politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Základy humanitní vzdělanosti - politologie