Analýza a návrh CRM systému v podniku – Bc. Richard Král
Bc. Richard Král
Master's thesis
Analýza a návrh CRM systému v podniku
Analysis and Proposal of CRM System in a Company
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje rozboru pojmu CRM (Customer Relationship Management). Řízení vztahů se zákazníky je součástí strategie a podnikové kultury. K prvkům ovlivňující CRM patří lidé, procesy, informační a komunikační technologie a data. Implementace CRM přináší konkurenční výhodu a snížení provozních nákladů. Trendem na trhu CRM aplikací je model SaaS (Service as a Service). Model ITIL nabízí mnoho …viacAbstract:
The dissertation devote to analysis a definition of CRM (Customer Relationship Management). Customer Relationship Management is part of a corporate strategy and culture. To the elements, Chat affecting CRM, belong people, processes, information and communication technology and data. Implementation of CRM delivers a competitive advantage and reduce operational costs. A market trend of CRM applications …viacKľúčové slová
CRM proces ASP SaaS Service Desk požadavek incident IT Service Management metrika SLA ITIL IT Helpdesk
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bq846/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Jiří Jelínek
- Oponent: Ing. Petr Červinka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Práce na příbuzné téma
-
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
Optimizing Organizational IT Service Management through the Implementation of ITIL Framework
Sadman Amir -
The Possibilities of COBIT and ITIL Frameworks Combination in IT Service Management
Egor Shinkariuk -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Transformace procesů IT Service Managementu podle ITIL
Jan Vymětal -
Využití nástrojů ADOit a ADONIS při optimalizaci infrastruktury IT a správy IT služeb
Roman Šabart