Analýza komunikační strategie Starbucks coffee – Karolína Jeriová
Karolína Jeriová
Bachelor's thesis
Analýza komunikační strategie Starbucks coffee
Ananlysis of communications strategy Starbucks coffee
Anotácia:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza komunikační strategie dlouhodobě úspěšné společnosti z hlediska marketingu, z hlediska preferencí volby marketingových nástrojů, které společnost využívá. Součástí hlavního cíle je formulace doporučení společnosti Starbucks, aby byla schopná zaujmout širší spektrum českých zákazníků. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu- značka, brand …viacAbstract:
The main objective of my thesis is to analyze the communication strategy of long-term success in terms of marketing, in terms of preference of marketing tools that the company uses. The main objective is to formulate recommendations for Starbucks to be able to deliver a broader spectrum of Czech customers. In the theoretical section defines the basic concepts of marketing, brand, brand and marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Dagmar Skokanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová