Karolína Jeriová

Bachelor's thesis

Analýza komunikační strategie Starbucks coffee

Ananlysis of communications strategy Starbucks coffee
Anotácia:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza komunikační strategie dlouhodobě úspěšné společnosti z hlediska marketingu, z hlediska preferencí volby marketingových nástrojů, které společnost využívá. Součástí hlavního cíle je formulace doporučení společnosti Starbucks, aby byla schopná zaujmout širší spektrum českých zákazníků. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu- značka, brand …viac
Abstract:
The main objective of my thesis is to analyze the communication strategy of long-term success in terms of marketing, in terms of preference of marketing tools that the company uses. The main objective is to formulate recommendations for Starbucks to be able to deliver a broader spectrum of Czech customers. In the theoretical section defines the basic concepts of marketing, brand, brand and marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Dagmar Skokanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25698