Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive – Bc. Vyacheslav Rogal
Bc. Vyacheslav Rogal
Master's thesis
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Abstract:
Téma této diplomové práce je "Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive". Práce zkoumá marketingové prostředí podniků v automobilovém průmyslu s důrazem na identifikaci a hodnocení současných marketingových strategií těchto podniků. S využitím analytických nástrojů, zejména SWOT a SPACE analýzy, je cílem práce posoudit současnou úroveň marketingového řízení. Na základě zjištěných poznatků …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is "Marketing Environment of Companies in the Automotive Sector". The paper investigates the marketing environment of companies in the automotive industry, with emphasis on identifying and evaluating their current marketing strategies. Using analytical tools, particularly SWOT and SPACE analysis, the aim of the thesis is to assess the current level of marketing management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/h9cqm/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Reader: Ing. Jitka Brodská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROGAL, Vyacheslav. \textit{Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/nuff50/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva