Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive – Bc. Vyacheslav Rogal
Bc. Vyacheslav Rogal
Diplomová práce
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Anotace:
Téma této diplomové práce je "Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive". Práce zkoumá marketingové prostředí podniků v automobilovém průmyslu s důrazem na identifikaci a hodnocení současných marketingových strategií těchto podniků. S využitím analytických nástrojů, zejména SWOT a SPACE analýzy, je cílem práce posoudit současnou úroveň marketingového řízení. Na základě zjištěných poznatků …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is "Marketing Environment of Companies in the Automotive Sector". The paper investigates the marketing environment of companies in the automotive industry, with emphasis on identifying and evaluating their current marketing strategies. Using analytical tools, particularly SWOT and SPACE analysis, the aim of the thesis is to assess the current level of marketing management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/h9cqm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva