Reflective practice in Czech EFL teaching – Bc. et Bc. Eliška Wheeler
Bc. et Bc. Eliška Wheeler
Master's thesis
Reflective practice in Czech EFL teaching
Reflective practice in Czech EFL teaching
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá reflektivní praxí u českých středoškolských učitelů angličtiny jako cizího jazyka, jako učitelů s praxí. V teoretické části jsou vymezeny odborné pojmy, včetně vysvětlení termínů reflexe a reflektivní praktik. Praktická část práce vychází z dotazníkového průzkumu doplněného o rozhovory o znalostech a vnímání reflektivní praxe respondenty, dále zjišťuje, jaké reflektivní …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the reflective practice of Czech in-service upper-secondary school teachers of English as a foreign language. In the theoretical part, key terms are defined, including an explanation of the terms reflection and reflective practitioner. The practical part of the thesis is based on a questionnaire survey followed by semi-structured interviews about the respondents perceptions …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tw9p0/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Simona Kalová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Učitel angličtiny jako druhého jazyka, jeho osobnost a práce z pohledu pedagogických teorií a studentů
Pavla Luklová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
Petra Vahalíková -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen