Reflective practice in Czech EFL teaching – Bc. et Bc. Eliška Wheeler
Bc. et Bc. Eliška Wheeler
Diplomová práce
Reflective practice in Czech EFL teaching
Reflective practice in Czech EFL teaching
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá reflektivní praxí u českých středoškolských učitelů angličtiny jako cizího jazyka, jako učitelů s praxí. V teoretické části jsou vymezeny odborné pojmy, včetně vysvětlení termínů reflexe a reflektivní praktik. Praktická část práce vychází z dotazníkového průzkumu doplněného o rozhovory o znalostech a vnímání reflektivní praxe respondenty, dále zjišťuje, jaké reflektivní …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the reflective practice of Czech in-service upper-secondary school teachers of English as a foreign language. In the theoretical part, key terms are defined, including an explanation of the terms reflection and reflective practitioner. The practical part of the thesis is based on a questionnaire survey followed by semi-structured interviews about the respondents perceptions …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tw9p0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Simona Kalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Učitel angličtiny jako druhého jazyka, jeho osobnost a práce z pohledu pedagogických teorií a studentů
Pavla Luklová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
Petra Vahalíková -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen