The Factors Motivating Adult Professionals to Choose Private Tutoring in English – Bc. Pavel Musiol
Bc. Pavel Musiol
Master's thesis
The Factors Motivating Adult Professionals to Choose Private Tutoring in English
The Factors Motivating Adult Professionals to Choose Private Tutoring in English
Abstract:
Tato studie se zabývá motivujícími faktory, které ovlivňují rozhodování dospělých lidí zúčastnit se soukromé jazykové výuky. Toto téma bylo zkoumáno prostřednictvím kvalitativní metody zakotvené teorie. Data k analýze byla získána prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru provedeném s osmi respondenty, vybranými prostřednictvím metody homogenního vzorkování. Ve výpovědích respondentů se často zrcadlí …moreAbstract:
The study deals with the motivating factors influencing the decision of adult people to engage in private language education. The issue was studied via the qualitative method of the grounded theory. The data were gathered via semi-structured interviews with eight respondents selected by the homogenous sampling method. Their responses frequently reflect their experience with the mainstream educations …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/thfd7/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Reader: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Motivace k celoživotnímu vzdělávání u dospělých
Monika TOVARYŠOVÁ -
Analýza studijních potřeb a předpokladů dospělých studentů při zahájení studia
Tomáš Vaníček -
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
Mengjiao LIANG -
Novice Chinese teachers' cross-culture adaption: a grounded theory approach to induction program of Confucius Institute in Czech Republic
Jia LIU -
Motivation, Satisfaction and Performance of Employees
Nataliya P'yatachenko -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová -
Vnímání památek UNESCO účastníky cestovního ruchu a motivace k jejich návštěvě
Barbora Jelínková