The Factors Motivating Adult Professionals to Choose Private Tutoring in English – Bc. Pavel Musiol
Bc. Pavel Musiol
Diplomová práce
The Factors Motivating Adult Professionals to Choose Private Tutoring in English
The Factors Motivating Adult Professionals to Choose Private Tutoring in English
Anotace:
Tato studie se zabývá motivujícími faktory, které ovlivňují rozhodování dospělých lidí zúčastnit se soukromé jazykové výuky. Toto téma bylo zkoumáno prostřednictvím kvalitativní metody zakotvené teorie. Data k analýze byla získána prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru provedeném s osmi respondenty, vybranými prostřednictvím metody homogenního vzorkování. Ve výpovědích respondentů se často zrcadlí …víceAbstract:
The study deals with the motivating factors influencing the decision of adult people to engage in private language education. The issue was studied via the qualitative method of the grounded theory. The data were gathered via semi-structured interviews with eight respondents selected by the homogenous sampling method. Their responses frequently reflect their experience with the mainstream educations …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/thfd7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Motivace k celoživotnímu vzdělávání u dospělých
Monika TOVARYŠOVÁ -
Analýza studijních potřeb a předpokladů dospělých studentů při zahájení studia
Tomáš Vaníček -
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
Mengjiao LIANG -
Novice Chinese teachers' cross-culture adaption: a grounded theory approach to induction program of Confucius Institute in Czech Republic
Jia LIU -
Motivation, Satisfaction and Performance of Employees
Nataliya P'yatachenko -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová -
Vnímání památek UNESCO účastníky cestovního ruchu a motivace k jejich návštěvě
Barbora Jelínková