Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Bc. Vitaliya Baranyuk
Bc. Vitaliya Baranyuk
Bakalářská práce
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem manažerů pro klíčové zákazníky. Cílem práce je popsat rozsah činností, které manažer pro klíčové zákazníky musí plnit a odlišit roli Key Account manažera od obchodníka. Dále Teoretický rámec bakalářské práce se zaměřuje na ŘVZ přístup, hodnotu zákazníka pro podnik, segmentaci, komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti, týmovou práci a leadership přístup. …víceAbstract:
This thesis concerns about the importance of Key Customers managers. The aim is to describe the scope of activities that key account manager must fulfil and distinguish the role of Key Account Manager from the trader. Further the theoretical part of the work focuses on the CRM approach, customer value for the company, segmentation, communication and negotiation skills, teamwork and leadership approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kkztq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Employer Branding a Talent Relationship Management strategie podniku Škoda Auto a.s. v rámci partnerských univerzit
Zuzana Otradovská -
Headquarters-subsidiary Relationship: Produktový management v nadnárodní firmě
Anna Reznichenko -
Successful customer relationship management in a chosen small firm
Katarína Krausková -
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner