Bc. Vitaliya Baranyuk

Bakalářská práce

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem manažerů pro klíčové zákazníky. Cílem práce je popsat rozsah činností, které manažer pro klíčové zákazníky musí plnit a odlišit roli Key Account manažera od obchodníka. Dále Teoretický rámec bakalářské práce se zaměřuje na ŘVZ přístup, hodnotu zákazníka pro podnik, segmentaci, komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti, týmovou práci a leadership přístup. …více
Abstract:
This thesis concerns about the importance of Key Customers managers. The aim is to describe the scope of activities that key account manager must fulfil and distinguish the role of Key Account Manager from the trader. Further the theoretical part of the work focuses on the CRM approach, customer value for the company, segmentation, communication and negotiation skills, teamwork and leadership approach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní