Žák se syndromem ADHD na 1. stupni ZŠ očima učitele – Lucie CARBOLOVÁ
Lucie CARBOLOVÁ
Master's thesis
Žák se syndromem ADHD na 1. stupni ZŠ očima učitele
Pupil with ADHD for the primary school teachers eyes
Abstract:
Hlavní téma diplomové práce je syndrom Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) neboli porucha pozornosti s hyperaktivitou. Jejím cílem je zjistit přístupy učitelů na 1. stupni ZŠ k žákům s ADHD. V teoretické části se zaměřuji na samostatnou charakteristiku syndromu ADHD, popis diagnostiky u těchto žáků, současné legislativní normy a na metody a zásady doporučené ve vzdělávacím procesu vztahující …moreAbstract:
The main topic of this thesis is the Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) or the attention disorder with hyperactivity. The aim of the thesis is to find out the lower primary school teachers´ approaches to the pupils suffering from ADHD. In the theoretical part I focus on the ADHD description, the diagnostics description for such pupils, the current legislation and on the methods and principles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CARBOLOVÁ, Lucie. Žák se syndromem ADHD na 1. stupni ZŠ očima učitele. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Využití metody EEG-biofeedback ke zmírnění obtíží žáka s poruchou pozornosti
Hana Smolánová -
Žáci se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou v prostředí běžných základních škol
František Pažourek -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole
Markéta Fryntová -
Poruchy pozornosti a poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Michaela Plačková -
Děti s poruchou pozornosti
Tereza Vítková -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Hyperaktivita
Alžběta JONÁKOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová