Bc. Michaela Maťáková

Bachelor's thesis

Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele v periodickém tisku

Press Advertising Tools Used in Periodicals to Attract Consumer’s Attention
Anotácia:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá psychologickým působením reklamy na spotřebitele, dále se zabývá aspekty, které musí marketéři vzít v potaz při navazování komunikace se zákazníkem. V dnešním tržním prostředí je nezbytné znát potřeby spotřebitelů, protože je zde silná konkurence mezi obchodníky. Dnes není složité vyrobit, nýbrž prodat. Praktická část bakalářské práce obsahuje analýzu efektivity …viac
Abstract:
Theoretical-methodological part of this bachelor thesis deals with psychological effect of an advertisement on a consumer, as well as with aspects, important for establishing communication with the customer. In modern markets it is necessary to know consumer‘s needs, because the competition among retailers is strong. Today’s problem isn’t to produce something, but to sell it. Practical part of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication