Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele v periodickém tisku – Bc. Michaela Maťáková
Bc. Michaela Maťáková
Bachelor's thesis
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele v periodickém tisku
Press Advertising Tools Used in Periodicals to Attract Consumer’s Attention
Anotácia:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá psychologickým působením reklamy na spotřebitele, dále se zabývá aspekty, které musí marketéři vzít v potaz při navazování komunikace se zákazníkem. V dnešním tržním prostředí je nezbytné znát potřeby spotřebitelů, protože je zde silná konkurence mezi obchodníky. Dnes není složité vyrobit, nýbrž prodat. Praktická část bakalářské práce obsahuje analýzu efektivity …viacAbstract:
Theoretical-methodological part of this bachelor thesis deals with psychological effect of an advertisement on a consumer, as well as with aspects, important for establishing communication with the customer. In modern markets it is necessary to know consumer‘s needs, because the competition among retailers is strong. Today’s problem isn’t to produce something, but to sell it. Practical part of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d38cm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Digital maturity level and success in customer acquisition
Dominique Ellen Michaela Futterer -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
Marketingový mix produktu Benefibra
Pavlína Renčová -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer